Skip to content
Mónica de la Maza

Mónica de la Maza

Iberia Marketing Lead - Kyndryl

Trayectoria profesional:

  • IBM Services Marketing Leader
  • Field Marketing Leader for “Accelerate Innovation Through Technology Transformation” Project en IBM
  • Manager of Portfolio Marketing en IBM
  • Manager of Demand Programs en IBM
  • Manager of Brand System & Workforce Enablement (formerly Field Enablement) en IBM
  • Market Management for Systems and Technology Group en IBM
  • IBM Account Manager en Ogilvy
  • Product Manager en Financial Technology
  • Market Research Analyst en Alcatel-Lucent Enterprise
  • Financial Analyst en Ribes & Mckenzie
  • Marketing Specialist en Scampolo

Trayectoria académica:

  • Programa Superior de Optimización del Marketing a través de la Tecnología por IE Business School
  • Técnico en Planificación de Proyectos de Cooperación Internacional por Universitat Oberta de Catalunya
  • Experta en Fotografía Profesional Aplicada por la Universidad Miguel Hernández de Elche
  • Tisch School of the Arts, Sight and Sound por New York University
  • Community Manager por Grupo Digital
  • Experto en Psicopatología y Psicodiagnóstico por el Instituto Galene
  • Licenciada en Marketing and Business Administration por ESIC

Otros:

  • Senior Marketing Consultant en IBM Corporate Service Corps Program
  • Miembro del MDE (Mujeres para el Diálogo y la Educación)
  • Individual Supporting Member en Agile Alliance
Volver atrás